Používáním webových stránek beze změny nastavení prohlížeče souhlasíte s používáním cookies. Nastavení prohlížeče, které určuje jejich uložení, můžete kdykoli změnit.
Kliknutím sem zobrazíte další informace o zásadách používání souborů cookie .

  OK
Polština Angličtina Němčina layouts.cs Francouzština Litevština Ruský Rumunština Slovenská Maďarský Italský Bulharský Ukrajinský

Slevový kupón:REA5

Vratky a reklamace Rea

  • Spotřebitel, který uzavřel smlouvu na dálku, může od ní do 14 kalendářních dnů odstoupit bez udání důvodu a bez vynaložení nákladů, s výjimkou nákladů uvedených v bodě. 8.8 Řádu. * K dodržení termínu stačí zaslat výpis před jeho vypršením. Prohlášení o odstoupení od smlouvy lze podat například: – písemně na adresu: 6L Przedzalniana, Białystok, 15-688; – v elektronické podobě prostřednictvím e-mailu na adresu: reklamacje@rea.pl Vzorový vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy je uveden v příloze 2 zákona o právech spotřebitele a je navíc k dispozici v bodě 11 nařízení a na webových stránkách online. Uložení na záložce “Odstoupení od smlouvy”. * Lhůta pro odstoupení od smlouvy začíná: * – u smlouvy, ve které prodávající vydává produkt, je povinen převést své vlastnictví (např. Kupní smlouva) – od převzetí produktu spotřebitelem nebo jím určenou třetí stranou jím jiným než dopravcem, a v případě smlouvy, která: (1) se vztahuje na mnoho produktů, které jsou dodávány samostatně, v dávkách nebo po částech – od převzetí vlastnictví posledního produktu, dávky nebo části, nebo (2) sestává při pravidelné dodávce Produktů po stanovenou dobu – od převzetí prvního z Produktů;
    - u ostatních smluv – ode dne uzavření smlouvy. * V případě odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku se smlouva považuje za neplatnou. * * Prodávající je povinen neprodleně, nejpozději do 14 kalendářních dnů ode dne obdržení prohlášení spotřebitele o odstoupení od smlouvy, vrátit spotřebiteli všechny jím provedené platby *, včetně nákladů na dodání Produktu (s výjimkou dodatečných nákladů vyplývajících ze způsobu doručení zvoleného zákazníkem jiného než nejlevnější standardní způsob doručení dostupný v internetovém obchodě). Prodávající vrátí platbu pomocí stejného způsobu platby, jaký používá spotřebitel, pokud spotřebitel výslovně nesouhlasil s jiným způsobem vrácení, který pro něj nepředstavuje žádné náklady. Pokud prodejce nenabídne, aby si produkt od spotřebitele vyzvedl sám, může zadržet vrácení plateb obdržených od spotřebitele, dokud nebude produkt vrácen nebo dokud spotřebitel neprokáže jeho vrácení, podle toho, která událost nastane dříve. * Spotřebitel má neprodleně, nejpozději do 14 kalendářních dnů ode dne, kdy odstoupil od smlouvy, vrátit Produkt Prodávajícímu * nebo jej předat osobě pověřené Prodávajícím k vyzvednutí, pokud Prodávající nenabídl sám sbírat Produkt. K dodržení termínu stačí vrátit Produkt před vypršením platnosti. Spotřebitel může vrátit Produkt na následující adresu: 6L Przedzalniana, Białystok, 15-688. * Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty Produktu v důsledku jeho používání způsobem, který jde nad rámec toho, co je nezbytné pro stanovení povahy, charakteristik a fungování Produktu. * * Možné náklady spojené s odstoupením spotřebitele od smlouvy, které je spotřebitel povinen nést: * Pokud si spotřebitel zvolil jiný způsob doručení Produktu, než je nejlevnější standardní způsob doručení dostupný v Internetovém obchodě, Prodávající není povinen vrátit dodatečné náklady vzniklé spotřebiteli. * Spotřebitel nese přímé náklady na vrácení Produktu. * V případě Produktu, který je službou, jejíž plnění – na výslovnou žádost spotřebitele – začalo před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, spotřebitel, který po provedení takové smlouvy uplatní právo na odstoupení od smlouvy. je povinen platit za splněné služby až do odstoupení od smlouvy. Výše platby se vypočítá v poměru k rozsahu poskytované služby s přihlédnutím k ceně nebo odměně dohodnuté ve smlouvě. Pokud je cena nebo odměna nadměrná, základem pro výpočet této částky je tržní hodnota poskytované služby. * Právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku nemá spotřebitel v souvislosti se smlouvami: * – pro poskytování služeb, pokud prodávající plně provedl službu s výslovným souhlasem spotřebitele, který byl informován před zahájením služby, že po provedení služby Prodávajícím ztratí právo odstoupit od smlouvy; – ve kterém cena nebo odměna závisí na výkyvech na finančním trhu, nad nimiž nemá prodejce kontrolu a které mohou nastat před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; – ve kterém je předmětem služby neprefabrikovaný výrobek vyrobený podle specifikací spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb; – ve kterém je předmětem služby Produkt, který se rychle zhoršuje nebo má krátkou trvanlivost; – ve kterém je předmět služby je Produkt dodávaný v zapečetěném obalu, který po otevření obalu nelze z důvodu ochrany zdraví nebo hygieny vrátit, pokud byl balíček po dodání otevřen; – ve kterém jsou předmětem služby Produkty, které jsou po dodání vzhledem ke své povaze neoddělitelně spojeny s jinými věcmi; – u nichž jsou předmětem služby alkoholické nápoje, jejichž cena byla sjednána při uzavření kupní smlouvy a jejichž dodání může proběhnout až po 30 dnech a jejichž hodnota závisí na výkyvech trhu nad na které nemá prodejce kontrolu; – ve kterém spotřebitel výslovně požaduje, aby k němu prodávající přišel za účelem neodkladné opravy nebo údržby; pokud prodávající poskytuje další služby jiné než ty, které požaduje spotřebitel, nebo poskytuje jiné produkty než náhradní díly potřebné k opravě nebo údržbě, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy, pokud jde o další služby nebo produkty; – u nichž jsou předmětem služby zvukové nebo obrazové záznamy nebo počítačový software dodávaný v zapečetěném obalu, pokud byl balíček po dodání otevřen; – o dodávce novin, periodik nebo časopisů, s výjimkou smluv o předplatném; – uzavřeno prostřednictvím veřejné dražby; – pro poskytování ubytovacích služeb, jiných než pro rezidenční účely, přepravy zboží, pronájmu automobilů, stravování, služeb souvisejících s volným časem, zábavy, sportovních nebo kulturních akcí, pokud smlouva stanoví den nebo dobu poskytování služby; – o dodání digitálního obsahu, který není zaznamenán na hmotném nosiči, pokud plnění začalo s výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty k odstoupení od smlouvy a po informování prodávajícího o ztrátě práva odstoupit od smlouvy.
Newsletter

Zůstaňte v obraze s naší nabídkou, akcemi a speciálními nabídkami!
Zaregistrujte se k odběru newsletteru ještě dnes!